lørdag 13. november 2010

Bilder fra den fantastiske kundekvelden :)























Desverre er ikke bildene like fine som kvelden vår var. Butikken var bare så vakker så vakker. Vi takker alle dere kunder som tok turen til oss denne kvelden og gjorde den HELT PERFEKT. Neste år lover vi en kasse til på plass! Det var lange køer til kassen men heldigvis var folk tålmodig med oss:) Og Tine og Anita, hva kan jeg si... Tusen tusen takk!!!!
Klem fra Ann Christin






Søte Tine:)






Fantastiske Jenny!









Blide, gode Anita!









Min super snille veninne Trude:)









Jannike og Camilla to flittige og veldig skjønne jenter!

GOD HELG:))









3 kommentarer:

Anette <3 Luca Lino sa...

Btikken var bare helt nydelig.Dere var så flinke alle sammen. Så kjekt det var så masse kunder, selv slet jeg litt med å ta med en baby på en sånn kveld. Kommer ut en av dagene, og gleder meg såå masse fint.

Klem Anette

BO sa...

Å så kjekt det såg ut! Butikken såg utrulig fin ut! Skulle vore litt nærmare!!!

Cecilie Braathen sa...

Ser kjempe-fint ut, skulle også gjerne vært der. Avstanden blir litt for lang. Har du sett min nye side? www.babazar.no Så gøy at Tine og Anita kom, det må ha vært prikk over i`en.